Novosti iz ministarstava
Ministar Omerović prisustvovao CivicEd Forumu 2024
U petak, 18. oktobra ministar obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona Ahmed Omerović prisustvovao je CivicEd Forumu 2024 koji je u toku tri dana programa okupio više od 120 stručnjaka iz oblasti obrazovanja, predstavnika vladinih institucija, međunarodnih organizacija i civilnog društva.
U fokus ovog prvog foruma građanskog obrazovanja u Bosni i Hercegovini stavljeno je pitanje unapređenja građanskih kompetencija, a Forum je organizovao Obrazovni centar za demokratiju i ljudska prava CIVITAS u partnerstvu sa Ministarstvom civilnih poslova Bosne i Hercegovine te uz podršku Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u BiH.
Na svečanom otvaranju Foruma, govornici su istaknuli važnost građanskog obrazovanja i kompetencija za mlade ljude u Bosni i Hercegovini, kao i šire društvo. U svom uvodnom obraćanju, ambasador Sjedinjenih Američkih Država u BiH, Michael J. Murphy, naglasio je važnost postojanja zajedničkog kurikuluma za osnovnu i srednju školu iz oblasti građanskog obrazovanja.
„Jako je bitno da svi uče o važnosti demokratije, načinu učestvovanja u njoj, donošenju promjena, kao i šta znači biti dobar građanin, bez obzira živite li u Banjoj Luci, Sarajevu ili Mostaru. Sve što je u oblasti građanskog obrazovanja urađeno u prethodnih dvadeset godina predstavlja veliko postignuće. I taj posao – posao građanskog obrazovanja – i dalje je od vitalne važnosti. Sada nije vrijeme da se stane. Upravo je vrijeme da se radi više, na poboljšavanju. I ako ćete jednog dana biti punopravna članica Evropske unije, to je od ključne važnosti. Civitas BiH i građansko obrazovanje vitalne su komponente koje će omogućiti stvaranje generacije Bosanaca i Hercegovaca, građana koji su sposobni osigurati da bh. demokratija bude jaka, zdrava i energična, te da BiH ima svoje mjesto unutar euroatlantske zajednice naroda“, kazao je ambasador Murphy.
U posebnoj panel diskusiji koja je održana s predstavnicima obrazovnih vlasti istaknuto je da je kurikularna reforma u oblasti građanskog obrazovanja završena inoviranjem kurikuluma, usklađivanjem ishoda učenja sa Zajedničkom jezgrom nastavnih planova i programa te inoviranjem udžbenika.