Novosti iz ministarstava
Dogovoreni koraci za unapređenje angažovanja asistenata u nastavi
Ministar obrazovanja i nauke Tuzlanskog kantona danas je održao sastanak sa predstavnicima udruženja koja okupljaju roditelje djece sa poteškoćama u razvoju, UG „Imam pravo“ Lukavac i Udruženje djece sa poteškoćama u razvoju “Leptir” Banovići, s tematikom vezanom za angažovanje asistenata u nastavi odnosno za teškoće s kojima se susreću učenici kojima je potrebna pomoć asistenata tokom odvijanja nastavnog procesa.
Predstavnici udruženja upoznali su ministra sa problemima s kojima se susreću učenici s poteškoćama u razvoju, kao i njihovi roditelji, na početku nove školske godine, o čemu je u proteklih par dana upoznata i javnost u Tuzlanskom kantonu, a koji se prevashodno odnose na blagovremeno osiguranje asistenata u nastavi ovim učenicima, normu asistenata te tretman učenika od strane pojedinih prosvjetnih radnika.
Na obostrano zadovoljstvo sastanak je rezultirao donošenjem sljedećih zaključaka:
– pristupanje procesu izmjena i/ili dopuna Pedagoških standarda i normativa za osnovni odgoj i obrazovanje s ciljem da se omogućim većem krugu lica, uključujući i pedagoge-psihologe, da može obavljati poslove asistenta u nastavi, čime će se rješiti problem nedostatka kadra te samim time omogućiti blagovremen angažman asistenata;
– pristupanje procesu izmjena i/ili dopuna Pravilnika o uslovima, kriterijima i postupku zapošljavanja u javnim ustanovama osnovnog i srednjeg obrazovanja na području Tuzlanskog kantona s ciljem jednostavnijeg prijema asistenata u okviru predstojećih konkursnih provedura;
– omogućavanje, zbog nedostatka kadra, angažovanja lica sa srednjom stručnom spremom društvenog smjera ili medicinske struke na poslovima asistenta u nastavi, nakon neuspješnog okončanja konkursne procedure te
– anliza Pravilnika o odgoju i obrazovanju djece s posebnim potrebama u redovnoj osnovnoj školi s ciljem eventualnih izmjena i dopuna istog.
O ovom sastanku na odgovarajući način bit će obavještene sve škole na području Tuzlanskog kantona kako bi se aktivnije uključile u rješavanje problema ove kategorije učenika i omogućile istima ravnopravnu ukjlučenost u nastavni proces.